حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
شناسه : 8926

به نقل از خبرگزاری میزان علی اصغر حیدرنژاد، معاون قضایی رئیس کل و معاون نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی خانواده ۲ تهران بازدید کرد. معاون نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران در این بازدید عملکرد همکاران را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: مخالف آمارگرایی در عملکرد‌های قضایی هستیم و با […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان علی اصغر حیدرنژاد، معاون قضایی رئیس کل و معاون نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی خانواده ۲ تهران بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران در این بازدید عملکرد همکاران را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: مخالف آمارگرایی در عملکرد‌های قضایی هستیم و با رعایت نظم و انضباط کاری از طرف پرسنل قضایی و اداری و همچنین احساس تعهد نسبت به ارباب رجوع باعث افزایش عملکرد واحد‌های قضایی خواهد شد و رسیدگی مطلوبی در پرونده‌ها صورت خواهد گرفت.  

حیدرنژاد ضمن استماع نظرات همکاران، در مورد نحوه برخورد و بیان مطلوب با مراجعان و نحوه رسیدگی مناسب به پرونده‌ها راهکار‌هایی را ارائه کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.