حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
شناسه : 8933

به نقل از خبرگزاری میزان یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین مرحله سوم نهضت آزادسازی محکومان جرایم مالی غیرعمد زندان‌های استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از ابعاد سیره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کمک به افراد نیازمند بوده است، گفت: در راستای نهضت آزادسازی زندانیان در قالب طرح سردار […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین مرحله سوم نهضت آزادسازی محکومان جرایم مالی غیرعمد زندان‌های استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از ابعاد سیره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کمک به افراد نیازمند بوده است، گفت: در راستای نهضت آزادسازی زندانیان در قالب طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی زمینه آزادی ۲۳۹ مددجوی جرایم غیرعمد و مالی با همکاری دادگستری، سپاه، بسیج طلاب و حقوقدانان، اداره کل زندان‌ها و ستاد دیه فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد به دلیل فقر، شرایط اقتصادی و اتفاقات ناگواری که در زندگی هر انسانی ممکن است، رخ دهد، در زندان‌ها هستند و خانواده آن‌ها با دشواری‌های بیشماری روبرو می‌شوند و از این رو، افراد و خیرانی که زمینه آزادی این افراد را فراهم می‌کنند، حتما در پیشگاه خداوند متعال ماجور خواهند بود.  

وی ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری یک عالم فرزانه دینی و با همت بلند و جانفشانی یک ملت بزرگ و مبتنی بر ارزش‌های دینی شکل گرفت.

موحد با اشاره به ماهیت و ویژگی‌های ذاتی انقلاب اسلامی عنوان کرد: استکبارستیزی، استبدادزدایی، آزادی بخشی و استقلال طلبی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، با ماهیت ضد استکباری و ضد استعماری خود نوری را در دل آزادی خواهان و ملت‌های آزاده جهان شعله ور کرد که نظام سلطه و صهیونیستی هیچگاه نمی‌توانند آن را برتابند.

وی ادامه داد: حرکت جهانی انقلاب اسلامی ایران با تمامی منافع رژیم‌های غاصب و استکباری جهان در تضاد است و از همین رو است که آن‌ها از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، همواره با آن در ستیز بوده اند تا آن را به شکست برسانند، اما این نظام و ملت با پشتوانه الهی و آرمان‌های مقدس، بلند و متعالی خود ۴۲ سال برای حفظ این نظام و رسیدن به اهداف الهی و متعالی تلاش کرده اند و هیچگاه کوتاه نیامده اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دشمنان این نظام الهی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمامی توطئه‌ها از جمله تحریم، تحمیل جنگ، کودتا و انواع دسیسه‌ها و اقدامات ظالمانه را علیه این نظام به کار گرفته اند، اما این کشور و نظام همچنان بر آن عهد و پیمان خود باقی مانده اند و مسیر خود را ادامه می‌دهند و دستاورد‌های بسیار مهمی را نیز به دست آورده اند و از این پیچ و موانع صعب و سختی که استکبار فراروری انقلاب قرار داده نیز عبور می‌کنند و به سمت اهداف شهدا پیش خواهند رفت.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان نیز گفت: در راستای اجرای سه مرحله از نهضت آزادسازی محکومان جرایم مالی و غیرعمد در مجموع ۲۳۹ نفر آزاد شده اند.

رمضان امیری بیان کرد: مجموع بدهی این افراد ۱۲۸ میلیارد تومان بوده است که قریب ۱۰۰ میلیارد تومان با همکاری بسیجیان و مقامات قضایی رضایت حاصل شده است که جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد: زمینه آزادی ۳۱ نفر از مددجویان جرایم مالی و غیرعمد از زندان‌های استان کرمان مهیا شده که از این تعداد چهار نفر از بانوان هستند.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان تاکید کرد: در حال حاضر ۱۴۴ نفر از محکومان مالی و غیرعمد در زندان‌های استان کرمان حضور دارند که بر مبنای همکاری و همراهی می‌توان زمینه آزادی این افراد را نیز فراهم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.