حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
شناسه : 8693

با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب سنندج و مدیران ادارات متولی، پنجمین نشست شورای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی در سال جاری برگزار شد. در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: […]

پ
پ

با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب سنندج و مدیران ادارات متولی، پنجمین نشست شورای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی در سال جاری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: ما به عنوان مدیران و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بسیار مواظب عملکرد خود باشیم تا خدای نکرده مدیون خون شهدا، انقلاب و مردم نشویم.

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی بر لزوم ورود دستگاه‌های متولی امر قبل از ایراد خسارت به بیت المال تاکید کرد و افزود: فلسفه وجودی این شورا هماهنگی و همکاری بین ادارات در جهت هرگونه تعرض و دست اندازی به بیت المال است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بر ضرورت اجرای هرچه سریعتر طرح کاداستر در استان کردستان تاکید کرد و افزود: تثبیت اراضی ملی و منابع طبیعی بسیار ضروری است و این اقدام باید در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد و اداره ثبت اسناد و املاک موظف است هرگونه سهل انگاری و عدم همکاری ادارات مربوطه را به دبیرخانه این شورا گزارش دهد.

وی در ادامه از رفع تصرف ۷۰۱ فقره از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان کردستان به مساحت بیش از ۵۳۰ هکتار در ده ماهه سال جاری خبر داد و افزود: در همین مدت تعداد ۵۲۸ پلاک به مساحت ۵۵ هزار هکتار در سامانه ثبت اسناد و املاک استان تثبیت شد و همچنین تعداد ۴۴۹ پلاک در سطح ۴۲۷ هزار هکتار سند تک برگ صادر شده است.

در ادامه این جلسه محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب سنندج و دبیر این شورا بر لزوم مستندسازی اراضی ملی و نظارت بر روند اقدامات ادارات متولی تاکید کرد و اظهارداشت: اجرای طرح کاداستر و تثبیت اسناد اراضی ملی و منابع طبیعی را پیگیری کرده و امیدواریم این مهم در کمترین زمان توسط اداره ثبت اسناد و املاک اقدام شود.

همچنین در ادامه این جلسه مدیران ادارات مربوطه به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.