حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
شناسه : 8498

جبار تجری اظهار داشت: در سال ۱۳۸۵ در پی یک اختلاف خانوادگی قاتل به جهت بازگرداندن همسر و فرزندش اقدام می کند که با مخالفت مقتول مواجهه می‌شود. همین مقاومت باعث می‌شود که قاتل به صورت ایجاد ترس و تهدید با اسلحه به سوی مقتول شلیک کرده که گلوله به پهلوی مقتول اصابت کرده و […]

پ
پ

جبار تجری اظهار داشت: در سال ۱۳۸۵ در پی یک اختلاف خانوادگی قاتل به جهت بازگرداندن همسر و فرزندش اقدام می کند که با مخالفت مقتول مواجهه می‌شود. همین مقاومت باعث می‌شود که قاتل به صورت ایجاد ترس و تهدید با اسلحه به سوی مقتول شلیک کرده که گلوله به پهلوی مقتول اصابت کرده و این فرد فوت می کند.
وی ادامه داد: در این خصوص پس از حضور پاسگاه مربوطه و ورود اداره آگاهی و تشکیل پرونده‌های مقدماتی نهایتا برابر کیفر خواست دادسرای کرمانشاه قاتل به قصاص محکوم که نهایتا در سال ۸۷ در دیوانعالی کشور این حکم هم تایید می‌ شود.
معاون توسعه حل اختلاف در این خصوص گفت: با درخواست خانواده‌ قاتل و یکی از خیرین با دستور دادستان پرونده به شعبه ۴۵ ستاد تالیف قلوب استان کرمانشاه ارجاع شد و با تلاش‌های مستمر و جلسات مکرر اعضای این شعبه،خیرین و متنفذین محلی، رضایت بی قید و شرط اولیاء دم مبنی بر گذشت از قصاص اخذ و پرونده ختم به سازش شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.