حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
شناسه : 8422

فرایند تشکیل چهار کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی، سمنان، هرمزگان و سیستان‌و‌بلوچستان که از چندی پیش آغاز شده در حال پیگیری است و به نظر می‌رسد مدت اندکی تا استقلال این کانون‌ها باقی مانده است. بر اساس گزارش جلسه روز ۳۰ دی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز که به تازگی منتشر شده، در این […]

پ
پ

فرایند تشکیل چهار کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی، سمنان، هرمزگان و سیستان‌و‌بلوچستان که از چندی پیش آغاز شده در حال پیگیری است و به نظر می‌رسد مدت اندکی تا استقلال این کانون‌ها باقی مانده است.

بر اساس گزارش جلسه روز ۳۰ دی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز که به تازگی منتشر شده، در این جلسه مقرر شده تا مراتب آمادگی این کانون برای انجام تشریفات تشکیل سه کانون سمنان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان، به وزیر دادگستری و رؤسای کل دادگستری استان‌های مذکور حداکثر تا ۵ بهمن ۱۳۹۹ اعلام شود.

در این جلسه همچنین اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات نخستین دوره هیات ‌مدیره کانون‌های وکلای دادگستری هرمزگان و سیستان و بلوچستان، انتخاب شده‌اند.

چندی پیش معاون قوه قضاییه از تشکیل چهار کانون وکلای جدید خبر داده و گفته بود:

«تشکیل کانون وکلای مستقل در استان‌های خراسان شمالی، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و سمنان مورد موافقت ریاست قوه قضاییه قرار گرفت و موضوع از طریق دادگستری‌های مربوط و کانون‌هایی که تا کنون عهده دار امور این استان‌ها بودند در دست پیگیری است که امیدواریم در اسرع وقت با برگزاری انتخابات کانون‌ها در این استان‌ها شاهد فعالیت آن‌ها باشیم.»

از میان این چهار استان، ثبت نام از نامزدهای اولین هیات مدیره کانون وکلای خراسان شمالی در حال انجام است و به نظر می‌رسد تا استقلال کانون‌های سه استان دیگر از کانون مرکز نیز زمان چندانی باقی نمانده باشد.

 تکشیل چهار کانون وکلای دادگستری
تکشیل چهار کانون وکلای دادگستری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.