حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
شناسه : 8212

به نقل از خبرگزاری میزان محمدفرجام طاهری، رئیس حوزه قضایی شهرستان رودبار جنوب در گفت‌وگو با میزان و در حاشیه بازدید از سردخانه نیمه فعال محصولات کشاورزی پل بهادرآباد با تاکید بر لزوم رفع مشکلات این سردخانه عنوان کرد: دستگاه قضایی شهرستان رودبار جنوب حمایت‌های لازم برای حل مشکلات این واحد و افزایش اشتغال زایی […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان محمدفرجام طاهری، رئیس حوزه قضایی شهرستان رودبار جنوب در گفت‌وگو با میزان و در حاشیه بازدید از سردخانه نیمه فعال محصولات کشاورزی پل بهادرآباد با تاکید بر لزوم رفع مشکلات این سردخانه عنوان کرد: دستگاه قضایی شهرستان رودبار جنوب حمایت‌های لازم برای حل مشکلات این واحد و افزایش اشتغال زایی آن را در برنامه دارد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان رودبار جنوب خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای رفع مشکلات این واحد با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی جنوب استان کرمان و ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و عرضه به موقع محصولات کشاورزی باید در اولویت کاری مدیران مربوطه قرار گیرد.  

وی در پایان اظهار کرد: به منظور سرعت بخشیدن برای رفع مشکلات این واحد سردخانه ای، پیگیری تکمیل اعتبار مورد نیاز جهت تاسیسات داخلی و همچنین ایجاد واحد بسته بندی و توسعه آن در دستور کار قرار گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.