حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
شناسه : 8155

جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان کلیبر با موضوع بررسی علل و عوامل افزایش سرقت تجهیزات اداری مخابرات، برق و راه و ترابری در دادگستری شهرستان کلیبر برگزار شد. در این جلسه که با حضور رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب کلیبر، فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای تأمین شهرستان و سایر و رؤسای ادارات […]

پ
پ

جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان کلیبر با موضوع بررسی علل و عوامل افزایش سرقت تجهیزات اداری مخابرات، برق و راه و ترابری در دادگستری شهرستان کلیبر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب کلیبر، فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای تأمین شهرستان و سایر و رؤسای ادارات مربوطه تشکیل شد، رئیس دادگستری شهرستان کلیبر گفت: دستگاه قضایی مصمم است با مرتکبین این گونه جرایم به شدت برخورد کند و در این راه هیچگونه مماشاتی با مجرمین صورت نخواهد گرفت.

میرمهدی قریشی زاده افزود: متاسفانه افزایش هر جرمی به ویژه سرقت ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با وضعیت اجتماعی و اقتصادی جامعه دارد و وظیفه مسئولین امر است که نهایت تلاش و مساعی خود را در بهبود وضعیت معیشتی مردم به کار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب کلیبر نیز با اشاره به پدیده جدید سرقت از تجهیزات ادارت برق، مخابرات و راه، ضمن ابراز نگرانی از افزایش این گونه جرایم گفت: ادارات متولی امر باید ابتدا باید با احساس مسئولیت بیشتر کلیه تدابیر امنیتی و زیربنایی خود را برای کاهش اینگونه جرایم به کار ببندند تا شاهد کاهش موارد آن باشیم.

جواد حقویردی پور افزود: پلیس‌های تخصصی در این مورد باید نسبت به شناسایی محل‌های جرم خیز و ارائه گزارش آن به ادارت متولی اقدام و ادارات نیز تمهیدات پیشگیرانه را اتخاذ کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی به ویژه بسیج، نقش دهیاران و شورا‌های اسلامی را در جلوگیری از بروز جرایم سرقت مؤثر قلمداد کرد و از بخشداری مرکزی خواست نسبت به ارائه آموزش‌های لازم به دهیاران و شورا‌های اسلامی در این خصوص اقدام لازم را به عمل آورد.

حقویردی پور گفت: با مرتکبین سرقت به ویژه سارقین اموال عمومی و متعرّضین به بیت المال به شدت برخورد خواهد شد.

برقراری گشت مشترک بین ادارات، بهینه سازی وضعیت فیبر نوری شهرستان، نصب تجهیزات هشدار دهنده، نصب دوربین‌های مداربسته در دهیاری‌ها و بازرسی‌های اتفاقی از محل ذخیره ضایعات از جمله مصوبات این جلسه بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.