حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
شناسه : 8178

جبار تجری در گفت‌وگو با میزان از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار خبر داد و افزود: حدود ۶ سال قبل مقتول به صورت نامعلومی با چند کارگر که در آن محل مشغول ساخت و ساز بوده اند درگیر شده و براثر این درگیری، یکی از طرفین دعوا کشته شد که بعد از رسیدگی […]

پ
پ

جبار تجری در گفت‌وگو با میزان از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار خبر داد و افزود: حدود ۶ سال قبل مقتول به صورت نامعلومی با چند کارگر که در آن محل مشغول ساخت و ساز بوده اند درگیر شده و براثر این درگیری، یکی از طرفین دعوا کشته شد که بعد از رسیدگی قانونی حکم قصاص برای متهم به قتل صادر و قطعیت یافت.
وی ادامه داد: با درخواست خانواده قاتل پرونده در آبان ماه سال جاری توسط قاضی شعبه سوم دادگاه کیفری یک به شورای حل اختلاف ارسال وسپس به شعبه ۴۵ ستاد تالیف قلوب ارجاع شد و از همان لحظه پیگیری امر صلح و سازش در دستور کار شعبه قرار گرفت.
رییس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه افزود: با توجه به تعدد اولیاء دم مقتول پرونده دارای پیچیدگی خاص بود و این امر هماهنگی بین اولیاء دم  و دعوت از آن‌ها را مشکل‌تر می‌ کرد، بالاخره پس از دعوت از اولیاء دم در جلسات جداگانه و بحث ومذاکره و اخذ اظهارات آنها، جلسات هماهنگی تشکیل شد و بعد از گذشت دوماه به همت تلاش شبانه روز اعضای ستاد تالیف قلوب رضایت بی قید و شرط اولیاء دم مبنی بر گذشت از قصاص قاتل پرونده ختم به سازش شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.