حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
شناسه : 7924

به نقل از میزان حجت الاسلام والمسلمین توانی درگفتگو با میزان گفت: با توجه به بخشنامه ابلاغی آیت الله رئیسی ریاست قوه قضائیه جهت ارجاع پرونده‌های بالاتر از صلاحیت به شورا‌ها جهت گسترش صلح و سازش یک فقره پرونده حقوقی با موضوع مطالبه چک به مبلغ ۲۹۵ میلیون تومان به شعبه ارجاع شد. سرپرست شورا‌های […]

پ
پ

به نقل از میزان حجت الاسلام والمسلمین توانی درگفتگو با میزان گفت: با توجه به بخشنامه ابلاغی آیت الله رئیسی ریاست قوه قضائیه جهت ارجاع پرونده‌های بالاتر از صلاحیت به شورا‌ها جهت گسترش صلح و سازش یک فقره پرونده حقوقی با موضوع مطالبه چک به مبلغ ۲۹۵ میلیون تومان به شعبه ارجاع شد.

سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس افزود: در این پرونده که به استناد ماده ۱۱ شورا‌های حل اختلاف جهت مصالحه به شعبه ۷۳ مجتمع سه شورای حل اختلاف شیراز ارجاع شده بود با سعی و تلاش اعضای شعبه طرفین به توافق رسیدند و صورتجلسه مصالحه تنظیم و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع صالح ارسال شد.

حجت الاسلام توانی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات اعضاء شعبه ۷۳ شورای حل اختلاف شیراز مبنی بر حل و فصل این اختلاف اظهار داشت: شورای حل اختلاف در زمینه حل و فصل دعاوی و ایجاد آرامش بین مردم در جامعه نقش مؤثر و سازنده‌ی دارد و باید این نهاد مردمی بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.