حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
شناسه : 7948

به نقل از خبرنگار ایلنا رسول کوهپایه‌زاده در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن، اظهار کرد: امروز جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده یعنی همسر و خواهر آقای فرهاد زاهدی‌فر در شعبه ۶۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد. وی افزود: توجه این جلسه به […]

پ
پ
وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده را تشریح کرد.

به نقل از خبرنگار ایلنا رسول کوهپایه‌زاده در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن، اظهار کرد: امروز جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده یعنی همسر و خواهر آقای فرهاد زاهدی‌فر در شعبه ۶۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

وی افزود: توجه این جلسه به نقش مهم و اساسی و موثر متهم ردیف دوم به عنوان رئیس هیأت مدیره آریوپرگاس آیلین در عملیات مجرمانه بود. متهم وجوه و اموال غیر منقولی از این راه تصاحب کرده بود و نقش موثری در انتقال و از دسترس خارج شدن میلیاردها تومان پول متعلق به شکات و مالباختگان در کشور ترکیه داشته است.

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن ادامه داد: دادگاه سوالات لازم را جهت کشف حقیقت و احراز واقعیت از متهم به عمل آورد که کمک شایانی به آشکار شدن دفاعیات بلاوجه کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه رأی دادگاه بدوی، معاونت در بزه کلاهبرداری را برای متهم احراز کرده اعتراض ما به رأی دادگاه بدوی از این باب بود که اقدامات و افعال مجرمانه متهم، مصداق مشارکت در کلاهبرداری است.

کوهپایه‌زاده گفت: زمان جلسه بعدی رسیدگی متعاقباً تعیین و ابلاغ خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.