حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
شناسه : 7905

به نقل از خبرگزاری میزان حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور از پیش اعلام نشده در حوزه قضایی ساوجبلاغ، از شعب مختلف دادسرا و دادگستری ساوجبلاغ بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان البرز در جریان این بازدید به گفت‌وگو با کارکنان و تعدادی از مراجعان پرداخت و مشکلات و نحوه دریافت […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور از پیش اعلام نشده در حوزه قضایی ساوجبلاغ، از شعب مختلف دادسرا و دادگستری ساوجبلاغ بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در جریان این بازدید به گفت‌وگو با کارکنان و تعدادی از مراجعان پرداخت و مشکلات و نحوه دریافت خدمات قضایی را جویا شد.

وی را در این دیدار علاوه بر فرید نجف نیا، معاون فرهنگی و سرپرست مدیریت روابط عمومی و ارتباطات، احمد نوروزی رئیس دادگستری ساوجبلاغ و محمد امین عبدی دادستان ساوجبلاغ که اوایل این ماه منصوب شد همراهی کردند.  

رئیس کل دادگستری استان البرز در این بازدید، افزایش جمعیت این شهرستان را در مقایسه با افزایش امکانات بسیار شتابان بیان و ابراز امیدواری کرد با عملیاتی شدن مصوبات سفر پر خیر و برکت رئیس قوه قضاییه به استان البرز، بخشی از کمبود‌های منابع انسانی و زیرساختی حوزه قضایی ساوجبلاغ برطرف شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.