حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
شناسه : 7908

به نقل از میزان حمیدرضا پوریانی در گفتگو با میزان از آزادی ۵ زندانی دیگر در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تلاش مان بر این است تا با پایش دقیق قضایی زندانیان، کسانی که برای جامعه خطری ندارند یا دارای شاکی خصوصی نیستند را از طریق استفاده از تاسیسات حقوقی از مجرای قانونی در […]

پ
پ

به نقل از میزان حمیدرضا پوریانی در گفتگو با میزان از آزادی ۵ زندانی دیگر در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تلاش مان بر این است تا با پایش دقیق قضایی زندانیان، کسانی که برای جامعه خطری ندارند یا دارای شاکی خصوصی نیستند را از طریق استفاده از تاسیسات حقوقی از مجرای قانونی در این ایام سخت کرونایی که سرپرستی خانواده‌ها و تامین معیشت آن‌ها امری بسیار مهم است به آغوش خانواده هایشان بازگردانیم.

سرپرست زندان‌های کرمانشاه با اشاره به اجرای مجازات‌های جایگزین حبس در آینده گفت:با توجه به اجرای طرح پایش و تعامل با مراجع قضایی و پیگیری‌های صورت گرفته زمینه مناسب بهره گیری تعداد زیادی از محکومین واجد شرایط جهت استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس و یا پابند الکترونیکی فراهم خواهد شد.

وی در ادامه توجه به مشکلات و گرفتاری‌های شغلی، معیشتی و فرهنگی زندانیان و خانواده‌های آنان را امری مهم در رعایت حقوق شهروندی دانست و اعلام کرد: بر اساس رویکرد جدید قوه قضاییه بر اینکه به هر دلیلی نباید فرد را به زندان انداخت درصدد آنیم که از فرصت بدست آمده در کاهش آمار جمعیت کیفری اقدامات مفیدی انجام پذیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.