حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
شناسه : 7847

به نقل از میزان هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از کشف جسد منتسب به معین شریفی، جوان اهل شهرستان کردکوی که ۲۵ شهریورماه در جنگل کردکوی مفقود شده بود خبر داد و گفت: این جوان پس از پیاده روی در جنگل کردکوی مفقود شد و ماه‌ها جستجو برای یافتن او در جنگل‌های کردکوی […]

پ
پ

به نقل از میزان

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از کشف جسد منتسب به معین شریفی، جوان اهل شهرستان کردکوی که ۲۵ شهریورماه در جنگل کردکوی مفقود شده بود خبر داد و گفت: این جوان پس از پیاده روی در جنگل کردکوی مفقود شد و ماه‌ها جستجو برای یافتن او در جنگل‌های کردکوی بی نتیجه ماند و سرنخ‌ها هم کارآگاهان را به نتیجه‌ای نرساند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: دیروز خانواده‌ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایلی را پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی جوان گمشده کردکویی است.

وی تصریح کرد: دادستان کردکوی پس از اطلاع یافتن از اشیاء، بدون اعلام عمومی، فراخوانی با کمک نیرو‌های هلال احمرو نیرو‌های محلی برای جستجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جستجوی دوباره منطقه و کند و کاو زمین، جنازه از زمین بیرون کشیده شد.

هاشمیان ادامه داد: جنازه در محل کشف کفش و موبایل، از زیر خاک بیرون کشیده شد و همین امر گمان این که جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد را تقویت می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ هم اکنون کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.