حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
شناسه : 7733

به نقل از خبرگزاری میزان در مراسمی با حضور دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری کل استان لرستان اردشیر حسینی بعنوان دادستان شهرستان چگنی معارفه و از زحمات رومیانی تقدیر بعمل آمد. شاهون وند در مراسم تکریم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چگنی با اشاره به اینکه رییس قوه قضاییه در راستای پیشبرد اهداف عالی […]

پ
پ
دادستان خرم آباد گفت: حبس زدایی و جهش تولید، جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید از سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه است.

به نقل از خبرگزاری میزان در مراسمی با حضور دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری کل استان لرستان اردشیر حسینی بعنوان دادستان شهرستان چگنی معارفه و از زحمات رومیانی تقدیر بعمل آمد.

شاهون وند در مراسم تکریم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چگنی با اشاره به اینکه رییس قوه قضاییه در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام و اجرای صحیح عدالت یک سری سیاست‌های راهبردی پیش بینی کرده، عنوان کرد: همه ما مکلف به اجرای دقیق سند تحول قضایی هستیم و اعتبار این سند بلحاظ اینکه به تایید مقام معظم رهبری رسیده است بالاتر از قوانین عادی می‌باشد.
وی تاکید کرد: مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت عمومی، مبارزه با اراذل و اوباش، مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری همچنین مبارزه با قاچاق کالا و خرید و فروش سلاح و مواد مخدر برخی از عمده سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه می‌باشد.
دادستان خرم آباد گفت: حبس زدایی و جهش تولید، جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید از دیگر سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه است.
شاهون وند خاطرنشان کرد: همه ما مکلف هستیم که اقدامات قانونی لازم مانند مجازات‌های جایگزین حبس، تعلیق، آزادی مشروط، اعطای مرخصی و استفاده از پابند الکترونیک را در جرایم ساده اجرا نماییم.
وی با بیان اینکه  البته جرایم خشن، مهم و مجرمان حرفه‌ی و خطرناک از این تسهیلات استثنا هستند تاکید کرد: یقینا اجرای دقیق قانون موجب افزایش رضایت مردم خواهد شد.
دادستان خرم آباد همچنین بر نظارت مستمر بر زندان و زندانیان و رسیدگی به امور مختلف آنان اعم از نوع پوشش، تغذیه و حفظ سلامت روحی روانی و جسمی زندانیان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم یک نفر بدون‌جهت در زندان بماند، عنوان کرد: قضات شجاع دستگاه قضایی در برخورد با مجرمین هیچگونه مماشاتی نداشته و نخواهند داشت.
شاهون وند خاطرنشان کرد: در سیستم قضایی جمهوری اسلامی ایران بحمدالله مسائل سیاسی و جناحی دخالتی نداشته و ندارد و تصمیمات قضایی بر اساس عدل، انصاف، شرع و حق اتخاذ می‌شود.
وی همچنین بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و کمک و مساعدت و تعامل و حمایت از مدیران اجرایی و مسولانی که خالصانه، شجاعانه و انقلابی عمل می‌کنند تاکیدکرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.