حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
شناسه : 7696

مجید فراهانی در خصوص اجرای دادرسی الکترونیک به شکل ویدئوکنفرانس با اصحاب دعوی، اظهار داشت: به‌منظور افزایش سرعت رسیدگی و کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد سرویس ویدئوکنفرانس با اصحاب دعوی راه‌اندازی شده و از طریق اینترنت ملی صورت خواهد پذیرفت. وی افزود: مقدمات طرح پیش‌بینی‌شده و از ۲۷ آذر به‌منظور رفع مشکلات احتمالی با اولویت‌بندی موضوعات چند […]

پ
پ
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری آذربایجان شرقی گفت: به‌منظور افزایش سرعت رسیدگی و کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد سرویس ویدئوکنفرانس با اصحاب دعوی راه‌اندازی شده و از طریق اینترنت ملی صورت خواهد پذیرفت.

مجید فراهانی در خصوص اجرای دادرسی الکترونیک به شکل ویدئوکنفرانس با اصحاب دعوی، اظهار داشت: به‌منظور افزایش سرعت رسیدگی و کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد سرویس ویدئوکنفرانس با اصحاب دعوی راه‌اندازی شده و از طریق اینترنت ملی صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: مقدمات طرح پیش‌بینی‌شده و از ۲۷ آذر به‌منظور رفع مشکلات احتمالی با اولویت‌بندی موضوعات چند جلسه به‌صورت پایلوت برگزارشده است.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تلاش داریم در راستای اجرای دادرسی الکترونیکی به شکل ویدئوکنفرانس با اصحاب دعوی بتوانیم در ماه یک هزار و ۵۰۰ جلسه را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در اجرای دادرسی الکترونیکی احراز هویت اصحاب دعوی و متهمین حاضر به خواب در زندان به‌صورت الکترونیکی از طریق مقایسه تصاویر اصحاب دعوی ثبت‌شده در سامانه سنا انجام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.