حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
شناسه : 7670

رییس حوزه ریاست دادگستری تهران طی بخشنامه‌ای بر توجه و رعایت شأن اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با واحد‌های قضایی تاکید کرد. اسماعیل حسن زاده طی بخشنامه‌ای توجه به شأن اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با مراجع قضایی و همچنین لزوم ساماندهی نحوه تعامل با وکلا، کارشناسان و مشاوران که بر مدار قانون در روند […]

پ
پ

رییس حوزه ریاست دادگستری تهران طی بخشنامه‌ای بر توجه و رعایت شأن اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با واحد‌های قضایی تاکید کرد.

اسماعیل حسن زاده طی بخشنامه‌ای توجه به شأن اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با مراجع قضایی و همچنین لزوم ساماندهی نحوه تعامل با وکلا، کارشناسان و مشاوران که بر مدار قانون در روند دادرسی دخیل بوده و با مراجع قضایی همکاری دارند را خواستار شد.

وی افزود: ورود وکلا، کارشناسان و مشاوران به واحد‌های قضایی باید از گیت مخصوص صورت پذیرد و در واحد‌های قضایی که هنوز گیت ورودی ویژه برای ورود وکلا و کارشناسان و مشاوران تأمین نشده تلاش لازم جهت تامین تجهیزات صورت گیرد و همچنین پس از احراز هویت و سمت وکیل یا کارشناس یا مشاور، ورود آن‌ها خارج از نوبت و خارج از صف عادی مراجعان صورت گیرد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران متذکر شد: نحوه برخورد و بازرسی و اعمال مقررات ورود و خروج در مورد وکلا و کارشناسان و مشاوران به نحوی باشد که حتماً شأن فردی و حرفه‌ای آنان رعایت شود و در این زمینه آموزش‌های لازم به همکاران ارائه شود.

حسن زاده خاطر نشان کرد: در هر واحد قضایی حداقل یک اتاق مجهز به تجهیزات لازم به عنوان اتاق انتظار وکلا و کارشناسان و مشاوران تعیین شود تا تحت نظارت مدیریت واحد قضایی در اختیار آنان قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.