حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰:۰۵
شناسه : 7546

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از افزایش ۴ برابری گشت‌های مشترک تعزیرات با توجه به ضرورت های موجود در بازار خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به ضرورت‌های موجود در بازار و افزایش توقع مردم از سازمان […]

پ
پ

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از افزایش ۴ برابری گشت‌های مشترک تعزیرات با توجه به ضرورت های موجود در بازار خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به ضرورت‌های موجود در بازار و افزایش توقع مردم از سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی ‌کننده، گفت: در ماه‌های گذشته تعداد ۲ هزار گشت مشترک در ماه انجام می‌شد اما طی یک ماه گذشته ۸ هزار گشت مشترک تعزیرات به انجام رسیده و این رقم حاکی از افزایش ۴ برابری تعداد گشت‌های برگزار شده است.

رایگانی افزود: لوازم خانگی، مرغ، تخم‌مرغ، لاستیک، آهن و میلگرد از مهمترین موضوعات گشت‌های مشترک تعزیرات بوده که تا رسیدن بازار به ثبات همین روند افزایشی گشت مشترک تعزیرات ادامه دارد.

وی تصریح کرد: درگاه اینترنتی t۱۳۵.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ آماده دریافت شکایات و گزارش‌های هموطنان عزیزمان خصوصاً در مورد احتکار و اختفا به قصد گران‌فروشی است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.