حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
شناسه : 7552

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی در این رابطه اظهار کرد: مامورین انتظامی گلوگاه شهید مدنی مهریز در بازرسی از خودرو سواری مقدار ۵ کیلو و ۳۰۱ گرم زیور آلات طلای ساخته و النگو جاسازی شده کشف و پرونده را به شعبه گلوگاه شهید […]

پ
پ

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی در این رابطه اظهار کرد: مامورین انتظامی گلوگاه شهید مدنی مهریز در بازرسی از خودرو سواری مقدار ۵ کیلو و ۳۰۱ گرم زیور آلات طلای ساخته و النگو جاسازی شده کشف و پرونده را به شعبه گلوگاه شهید مدنی مهریز ارسال کردند.

وی افزود: پس از بررسی در شعبه تجدید نظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان یزد با احراز تخلف، متهم را به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.