حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
شناسه : 7415

به گزارش ایسنا : دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه از آزادسازی ۲۰ هکتار از اراضی ملی حریم راه این شهرستان خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، عباس رضایی از آزادسازی ۲۰ هکتار از اراضی ملی حریم راه فیروزکوه در روستای امیریه خبر داد. دادستان عمومی […]

پ
پ

به گزارش ایسنا : دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه از آزادسازی ۲۰ هکتار از اراضی ملی حریم راه این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، عباس رضایی از آزادسازی ۲۰ هکتار از اراضی ملی حریم راه فیروزکوه در روستای امیریه خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: با توجه به لزوم صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و با توجه به دریافت گزارشاتی مبنی بر تصرف اراضی ملی در روستای امیریه، در این زمینه دستورات قضایی لازم صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا، از بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حریم راه در منطقه یاد شده رفع تصرف به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه با بیان اینکه ارزش ریالی اراضی که از آنها رفع تصرف به عمل آمده ۱۰۰ میلیارد تومان است، تاکید کرد: دادستانی با اشخاصی که اقدام به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و یا تغییر کاربری اراضی می‌کنند، مسامحه نخواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.