حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
شناسه : 7454

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: فلسفه شکل گیری سازمان پزشکی قانونی، خدمت رسانی به مردم است و ارائه پاسخ مناسب به ارباب رجوع از مهمترین وظایف سازمان محسوب می شود. به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی عصر روز گذشته، یکشنبه ۱۶ […]

پ
پ

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: فلسفه شکل گیری سازمان پزشکی قانونی، خدمت رسانی به مردم است و ارائه پاسخ مناسب به ارباب رجوع از مهمترین وظایف سازمان محسوب می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی عصر روز گذشته، یکشنبه ۱۶ شهریور ماه در دیدار ویدئو کنفرانسی با تعدادی از کارکنان ادارات کل استان ها که به صورت دروه ای و مستمر در حال برگزاری است، افزود: عمده مراجعین پزشکی قانونی افراد متألم و آسیب دیده هستند که احوال خوشی ندارند بنابراین احساس مسئولیت و دلسوزی همکاران در پذیرش و مواجهه با این افراد بخشی از تألمات روحی آنان را التیام می بخشد.

وی اظهار داشت: با تکریم مراجعین و سرعت و دقت نظر در کارشناسی ها، خدمتی صادقانه به مردم ارائه می شود و این وظیفه ای است که همه همکاران در تمام سطوح سازمان باید بر اجرای درست آن تلاش کنند.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر اینکه مهم ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی شاغل در آن سازمان است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مهم ترین اصل در یک سازمان است و مواردی همچون تجهیزات و اعتبارات و .. در فرع قرار می گیرند. پس هرچه نیروی انسانی خبره تر، متدین تر و دلسورتر باشد، سازمان موفق تر خواهد بود و مردم نیز رضایت بیشتری از عملکرد آن سازمان خواهند داشت.

مسجدی ادامه داد: از آنجا که اصل در سازمان نیروی انسانی آن است ما در خصوص ارتقا و پیشرفت همکاران چه از جنبه شغلی و چه علمی تا جایی که مقررات و قانون اجازه بدهد با توجه به شرایط و ضوابط موجود شرایط ارتقا همکاران را تسهیل می کنیم ضمن آنکه کار در پزشکی قانونی هم به جهت ذات و نوع کار و هم مواجهه با ارباب رجوع متألم بسیار سخت و طاقت فرساست و فرسایش روانی افراد را در پی دارد.

وی با بیان اینکه پزشکی قانونی سازمانی فعال و پویا با حرکت رو به جلو است، تصریح کرد: خروجی تمام اقدامات سازمان باید تکریم مردم و حفظ شأن و منزلت ارباب رجوع باشد و خدمت رسانی به مراجعین باید با کمال احترام و رعایت جایگاه آنان صورت گیرد.

مسجدی در پایان یادآور شد: امروز نگاه قوه قضاییه به مجموعه پزشکی قانونی به عنوان یک سازمان علمی با کارشناسان نخبه است که به مردم خدمت رسانی می کنند و با نظرات آنان غبار از روی حقایق برداشته و سئوالات و ابهاماتی که در ذهن قاضی برای صدور رأی وجود دارد برطرف می شود و لذا کار تخصصی همکاران در به نتیجه رسیدن پرونده ها و صدور احکام عادلانه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.