حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
شناسه : 7402

به گزارش روابط عمومی و رسانه؛ دفتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق تهران با حضور مسئولین قضایی در ورامین افتتاح شد. طی مراسمی با حضور علی اکبر میرزا خانی، رییس دادگستری و علیرضا شمس ،دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار ، امام جمعه شهرستان ورامین و همچنین وزرای ارشاد و آموزش و پرورش و […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و رسانه؛

دفتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق تهران با حضور مسئولین قضایی در ورامین افتتاح شد.

طی مراسمی با حضور علی اکبر میرزا خانی، رییس دادگستری و علیرضا شمس ،دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار ، امام جمعه شهرستان ورامین و همچنین وزرای ارشاد و آموزش و پرورش و جانشین بسیج به صورت ویدئو کنفرانسی، دفتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق تهران راه اندازی گردید.

علی اکبر میرزا خانی در این زمینه اظهارداشت: با توجه به وجود شعبه ای از دادگاه انقلاب در شرق استان تهران و همچنین ضرورت رسیدگی به پرونده های مرتبط با جرایم مواد مخدر، این موارد از جمله دلایل افتتاح این دفتر می باشد.

علیرضا شمس، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین نیز در این مراسم گفت : با توجه به وسعت جغرافیایی منطقه و همچنین تفکیک استان به منطقه شرق و غرب و مرکز این ضرورت احساس شد تا دفتر هماهنگی مبارزه با مواد مخدر راه اندازی گردد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی، تشکیل مجدد این دفتر را یک ضرورت دانست و خواستار همکاری همه جانبه مسئولان و مردم با این دفتر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.