حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۳۶
شناسه : 7282

حقوق 24- همزمان با تمدید یک‌هفته‌ای مهلت ثبت‌نام در آزمون سال ۱۳۹۹ مرکز وکلای قوه قضاییه، نحوه ثبت‌نام داوطلبان فاقد کارت پایان خدمت یا مدرک فارغ‌التحصیلی در این آزمون اعلام شد. به گزارش اختبار، بر اساس آنچه از سوی این مرکز اعلام شده، کسانی که تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ کارت پایان خدمت یا معافیت دائم […]

پ
پ

حقوق 24- همزمان با تمدید یک‌هفته‌ای مهلت ثبت‌نام در آزمون سال ۱۳۹۹ مرکز وکلای قوه قضاییه، نحوه ثبت‌نام داوطلبان فاقد کارت پایان خدمت یا مدرک فارغ‌التحصیلی در این آزمون اعلام شد.

به گزارش اختبار، بر اساس آنچه از سوی این مرکز اعلام شده، کسانی که تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ کارت پایان خدمت یا معافیت دائم خود را ارائه کنند امکان شرکت در آزمون سال ۹۹ را دارند.

کسانی که در زمان ثبت‌نام فاقد کارت پایان خدمت هستند می‌بایست در قسمت شماره سریال کارت پایان خدمت، عدد ۰۲۱۲۳۰۵۵۰۰۰ را وارد کنند و تاریخ پایان خدمت خود را ۱۴۰۰/۶/۲۹ درج نمایند.

بدیهی است وارد کردن کد بالا و عدم دریافت کارت پایان خدمت تا تاریخ مذکور، باعث مردودی داوطلب خواهد بود.

از سوی دیگر، با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها و مشکلاتی که برخی داوطلبان در اخذ مدرک فارغ‌التحصیلی یا اشتغال به تحصیل با آن موجه شده‌اند، اعلام شده است که آن دسته از متقاضیانی که موفق به اخذ گواهی اشتغال به تحصیل یا فارغ‌التحصیلی از دانشگاه محل تحصیل خود نشده‌اند می توانند در قسمت ارسال مدارک، کارنامه یا برنامه تحصیلی ترم آخر خود را بارگذاری کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.