حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
شناسه : 7252

خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان از انجام ۹۲۶ ملاقات مردمی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در این استان طی سال جاری و در ۱۶۸ روز خبر داد و گفت: دهمین ملاقات مردمی طی سال جاری، صبح امروز با ۲۰ نفر از شهروندان شهرستان‌های زرند و رفسنجان به صورت ویدئوکنفرانس […]

پ
پ

خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان از انجام ۹۲۶ ملاقات مردمی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در این استان طی سال جاری و در ۱۶۸ روز خبر داد و گفت: دهمین ملاقات مردمی طی سال جاری، صبح امروز با ۲۰ نفر از شهروندان شهرستان‌های زرند و رفسنجان به صورت ویدئوکنفرانس و با ۱۵ نفر به صورت ملاقات حضوری برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در تشریح این خبر با اشاره به انجام ملاقات‌های مردمی در چهارشنبه هر هفته، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ملاقات‌های مردمی حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت مراجعان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر این مطلب که به منظور توسعه خدمات رسانی به مردم و حل مشکلات آن‌ها استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس برای انجام ملاقات‌های مردمی برای نخستین بار در استان کرمان انجام شد، اظهار کرد: این اقدام به منظور جلوگیری از سفر‌های غیرضروری مردم، تسهیل خدمات رسانی قضایی و تامین بهداشت و سلامت جامعه اجرایی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.