حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۱۸
شناسه : 7228

به گزارش روابط عمومی و رسانه ؛  مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) برگزار شد. یحیی جعفری گفت: مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) از دیرباز خوشنام ترین و زبانزد همگان در سطح کشور بوده و نگاهی جهانی و فرا ملی برروی آن قرار دارد. رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران افزود: […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و رسانه ؛ 

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) برگزار شد.

یحیی جعفری گفت: مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) از دیرباز خوشنام ترین و زبانزد همگان در سطح کشور بوده و نگاهی جهانی و فرا ملی برروی آن قرار دارد.

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران افزود: این افتخار و موفقیت به واسطه عملکرد بهینه و زحمات همه عزیزان در طول خدمتشان می باشد و مجتمع قضایی شهید بهشتی(ره) ترکیبی از همکاران شریف ، توانمند و فرهیخته و کارکنان اداری خدوم و پر تلاش است.

وی متذکر شد: در این مجتمع قضایی که به صورت تخصصی به پرونده‌های حقوقی رسیدگی می‌شود ، در حال حاضر ۱۳ هزار و ۲۸۰ پرونده وجود دارد.

یحیی جعفری خاطر نشان کرد: انتظار ما از همکاران با توجه به آمار بالای پرونده های قضایی و مشکلات جامعه و وضعیت اقتصادی، اجتماعی و تحریم های دشمنان اسلام و کشور کار و تلاش جهادی است./ انتهای پیام 

در خاتمه مراسم از زحمات علیرضا دانش آرا تقدیر بعمل آمد و سید افضل حسینی به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی (ره) معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.