حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
شناسه : 7216

به گزارش روابط عمومی و رسانه ؛ دادستان عمومى و انقلاب شهر قدس در تشریح حادثه شب گذشته عنوان کرد: در پى این حادثه یکى از سرنشینان خودروى مذکور دستگیر و خودروى مورد نظر نیز توقیف شده است. مجید کاویانى ضمن تشریح حادثه زیرگرفته شدن تعدادى از عزاداران حسینى در شب گذشته توسط راننده یک […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و رسانه ؛

دادستان عمومى و انقلاب شهر قدس در تشریح حادثه شب گذشته عنوان کرد: در پى این حادثه یکى از سرنشینان خودروى مذکور دستگیر و خودروى مورد نظر نیز توقیف شده است.

مجید کاویانى ضمن تشریح حادثه زیرگرفته شدن تعدادى از عزاداران حسینى در شب گذشته توسط راننده یک خودروى پژو بیان کرد: حسب گزارش واصله، راننده خودرو مست بوده و زمانى که با عزاداران مواجه شد، اقدام به زیر گرفتن پنج نفر از عزاداران کرد که چهار نفر به صورت سرپایى مداوا شدند و یک نفر نیز به بیمارستان منتقل شده که حال وى مساعد گزارش شده است.

دادستان عمومى و انقلاب شهر قدس خاطرنشان کرد: در پى این حادثه یکى از سرنشینان خودروى مذکور دستگیر و خودروى مورد نظر نیز توقیف شده است.

وى تصریح کرد: راننده در حال حاضر شناسایى شده و پیگیرى هاى لازم به منظور بازداشت وى در دست انجام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.