حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۳
شناسه : 7299

حقوق 24- مهلت ثبت‌نام در جذب عمومی آزمون قضاوت سال ۱۳۹۹ از امروز ۱۲ مرداد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و تا ۲۰ مرداد ادامه دارد. مرحله اول (تستی) این آزمون روز ۲ آبان ۹۹ برگزار می‌شود و داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در آزمون تستی، روز جمعه مورخ ۹۹/۰۹/۲۱ در آزمون تشریحی […]

پ
پ

حقوق 24- مهلت ثبت‌نام در جذب عمومی آزمون قضاوت سال ۱۳۹۹ از امروز ۱۲ مرداد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و تا ۲۰ مرداد ادامه دارد. مرحله اول (تستی) این آزمون روز ۲ آبان ۹۹ برگزار می‌شود و داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در آزمون تستی، روز جمعه مورخ ۹۹/۰۹/۲۱ در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد. از داوطلبان حوزوی پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل می‌آید.

برای ورود به صفحه ثبت نام در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید

هزینه ثبت نام در آزمون ۱۶۸ هزار تومان است که قابل استرداد نخواهد بود. بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از شروع ثبت نام، شرایط و ضوابط شرکت در آزمون را به دقت مطالعه کنند.

همچنین پذیرش زنان در این آزمون با محدودیت روبرو است. بر این اساس دادگستری‌های استان‌های تهران، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، فارس و چهارمحال و بختیاری فاقد ظرفیت پذیرش برای بانوان هستند. همچنین دادگستری‌های مراکز استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، هرمزگان و همدان مشمول این محدودیت هستند. سایر شهرستان‌های استان‌های اخیر و استان‌هایی که نام آنها ذکر نشده، منعی برای پذیرش بانوان ندارند. لذا لازم است بانوان متقاضی ثبت‌نام در سامانه جذب عمومی با عنایت به محدودیت‌های ذکرشده اقدام به ثبت‌نام نمایند. ضمناً قبولی ایشان در مرحله آزمون علمی به منزله پذیرش نهایی نمی‌باشد و شرایط داوطلبان در مراحل بعدی بررسی و افراد فاقد اولویت از روال کار خارج خواهند شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.